Wednesday, September 18, 2013

Huffington Post

Arhhh altså. Jeg nåede hverken halvt eller helt i min bog og nu skal den afleveres. Øv altså. Eller også ved jeg, hvad jeg laver i morgen. Jeg plejede ellers at være sådan en god læser.

Det minder mig om en klumme, jeg lige har læst på Huffington Post. I et supermarked var der en mor med et skrigende barn og skribenten fortalte, at en anden kunde havde haft nogle hårde kommentarer om moderen, som skribenten så klart afviste. En af de ting, der bl.a. blev nævnt var, at i dag er der meget kritik af at børn bruger så meget tid på elektronik, men at det jo kun var fordi det ikke var tilrådighed, da vi var små. Det tilslutter jeg mig helt. Jeg kan ikke forestille, at jeg var vokset op med begrænsninger på to timer om dagen. Mine forældre ville have været lykkelige for alt der kunne beskæftige mig.

Jeg er stor fan af Huffington Post, fordi jeg finder, der er mange vinkler, som jeg ikke umiddelbart finder i de "ældre" aviser. I hvert fald finder jeg igen og igen artikler jeg falder i og så er det jeg ikke lige får læst romaner længere.

No comments:

Post a Comment