Saturday, August 30, 2014

Ro

Sommerferien er lagt bag os og hverdagen er så småt ved at komme på plads. Hængepartier, som at skrive til forsikringen vedrørende en ødelagt kuffert, bliver også gjort, og jeg føler, jeg begynder at komme op til overfladen igen.

Bloggen har været meget stille og i længere tid end jeg havde troet. Men jeg har ikke været klar og sådan var det bare.

Min sommer har været travl med mange oplevelser, gensyn med mange og fantastisk vejr. Jeg tror ikke, min sommer kunne blive meget bedre. Dog kan jeg mærke, at jeg har være meget enemor og ansvaret sidder stadig i kroppen. Bl.a. deltog pigerne en uge i madskolens sommerskole, og da jeg havde afleveret dem første dag, kunne jeg fysisk mærke, mine skuldre faldt langsomt ned i ryk som jeg gik væk fra skolen. Jeg skal have fundet ud af, at tage en ene weekend bare for mig og ingenting lave. Jeg fornemmer, det er hvad jeg trænger til. RO!




No comments:

Post a Comment