Monday, June 22, 2015

Feriegæster

Vi har lige haft huset fyldt af feriegæster. Dvs. det ene par er rejst, men her er stadig et par tilbage. Jeg elsker det. Især denne slags, hvor jeg ikke laver mad og det føles, som om vi altid lever af rester, og ellers er det gæsterne, som kokkererer. Morgenmaden har vi hver især valgt, så nogen får havregryn med musli, andre yoghurt og endelig er der dem, der endnu ikke er carb forskrækkede og spiser brød.

Vi oplever ikke alverden, for vi nyder bare at trisse rundt herhjemme. Nogen læser, nogen spiller og andre tager middagslur. Der bliver gået ture, kørt på småture og lagt puslespil.

Selv om vi har gæster, så føles det også som ferie for os. Det er skønt at sætte tiden i stå og bare være sammen.

Vi er heldige, for vi har god plads, og derfor kan man altid finde et sted at være alene.

Den største overraskelse har været, at alle er i seng kl. 22. Det er jeg ellers aldrig. Men jeg tror, vi har drukket vin og oplevet nok, og så trækker sengen og en bog. Det passer mig i hvertfald fortrinligt, og det har været dejligt at vågne op udhvilet næste dag.

Jeg håber, I har en god sommer.

No comments:

Post a Comment