Tuesday, January 20, 2015

Date med min mand

I weekenden tog vi en hurtig beslutning og tog på hotel. Det var lige, hvad vi trængte til.

Vi var i pool området det meste af eftermiddagen, og havde den for os selv noget af tiden. Så svømmede pigerne om kap med deres far. Den 9 årige slog de andre to uden problemer. Luften var god, for ofte døjer jeg med klorlugten, men det var der ikke noget problem og vandet var helt perfekt. Jeg fik læst et par blade og bare nydt, at tiden stod stille.

Da vi kom til aftensmaden, brugte vi tid på at diskutere, hvor vi skulle hen. Men de yngste var trætte og overhovedet ikke stemt for andet end noget takeout. Kompromiset blev, at vi gik ned i hotellets restaurant og fik ok mad til ok priser. Pigerne sad ved et bord med deres Ipad og vi voksne ved et andet. Det er fordelen ved at komme i lavsæsonen i en weekend. Forholdsvis hurtigt gik pigerne tilbage til værelset, og så var der bare min mand og jeg tilbage. Det nød vi.

Jeg fik et par fancy drinks, hvilket ellers aldrig sker og min mand et par øl. Vi havde begge følelsen af, at være ført tilbage til en tid før børn. Sådanne øjeblikke har vi alt for få af.

Dagen efter blev det atter tid til poolen inden vi drog hjem. Nøj, hvor var det en god afstikker.


No comments:

Post a Comment