Tuesday, March 24, 2015

På druk, når man er ældre

Meget længe, og vi taler om år, har jeg drømt om at tage på hotel og få fancy drinks i baren. Det skete i weekenden. Jeg havde inviteret to veninder, der var helt med på det.

Vi drak vin og sludrede og veninderne havde friske blomster og duftlys med, så værelset næsten blev hyggeligt. Vi ordnede negle, vi brugte en sukkerskrub i badet, og vi lavede facials med masker. Ingen børn til at forstyrre og slås om fjernbetjeningen og snacks, der holdt hele aftenen.

Maden på hotellet var lala, men til gengæld nød vi baren. Jeg fik mine drinks og min ene veninde mindst lige så mange. Den anden får en medicin, der går ud over leveren, så hun drak ikke. Sådan er det at nå vores alder. Der er altid en eller anden skavank, der får os til at opføre os anderledes end vi ville for år siden. Ligesom nok havde jeg drømt om drinks, men så mange kan jeg altså heller ikke drikke, så hovedet havde det helt fint næste dag. Der er helt klart forskel på at drikke nu, og da jeg var yngre.

Vi havde ikke prøvet en weekend sammen før, så vi var alle lidt spændte på, om det nu også blev godt. Det gjorde det, så vi er klar til at gøre det om. Lige nu taler vi om, at vi næste gang vil smide den enes familie på hotel, for så kan vi kvinder hygge os i deres hottub :-). Jeg er ligeglad, hvor det bliver, bare det bliver!




No comments:

Post a Comment