Wednesday, November 4, 2015

Hello, It's me

Jeg låner fra Adele for at fortælle, at jeg stadig er her og ikke har glemt min blog. Men min pause var så dejlig, at jeg fortsatte.

Nyt siden sidst. Faktisk ikke særlig meget. Min mand rejser mere, så jeg har flere dage, hvor jeg er alene med pigerne. Heldigvis er de store og dygtige og vi får det bedste ud af det. Dog ikke mere end de glæder sig til at se ham igen.

Da den ældste var 1 år, havde hun ikke noget sprog. Men hun kunne sagtens gøre sig forståelig. Så når far tog på arbejde, fik hun lidt tid foran tv, så da han en dag hang for længe over morgenmaden hentede hun hans sko. Han forstod et hint :-)

I weekenden skal jeg på tøsetur med min søster. Vi skal på hotel midt i byen og som den planlægger jeg er, så ved jeg allerede, hvor vi skal spise brunch, aftensmad og have drinks. :-) Heldigvis er hun vant til det. Ih, hvor jeg glæder mig. Så skal jeg også farve hår. Det gør jeg altid på hotel og det er længe siden.

Min veninde havde inviteret på koncert og hotelophold, og jeg måtte aflyse. Jeg fik influenca efterfulgt af lungebetændelse. Jeg har før været så syg, men aldrig så længe. En måned er der gået siden og først nu er jeg ved at komme i gang igen. Familien har været enestående, hvilket har gjort det meget nemmere.

Nu vil jeg pause lidt videre :-)


No comments:

Post a Comment