Monday, November 25, 2013

Julemusik

Vi hører mest musik via nettet og især om morgenen, når vi bliver klar. Typisk er vi på dr.dk, men bruger også www.accuradio.com.

Accuradio har i en tid haft en julekanal, men jeg har undgået den. Her til morgen fik jeg alligevel valgt den og min piger jublede. "Endelig" lød det fra dem, som om julen næsten er over. Så med julemusikken har jeg overgivet mig, i hverfald om morgenen.

Selve julepynten vil jeg holde fast i kommer op den sidste dag i november, så det er magisk at stå op 1. december. Der vil være pyntet, der vil være julekalender med chokolade, der vil være en strømpe med en lille gave (læbepomader og neglelak bliver vist det gennemgående i år) og drillenisserne vil være på spil. Måske jeg skal starte forberedelserne :-)

No comments:

Post a Comment