Wednesday, June 4, 2014

Næste "campingtur" bliver endnu bedre

Gnæk, gnæk.

Nu har jeg så haft en weekend med den ene datter ude i skoven, og det var en rigtig god weekend. Altså skal jeg også væk en weekend med min store datter. Det har hun spurgt til længe, men der har bare ikke rigtig været tid i programmet.

Vores weekend ude er bare meget mere min stil. Vi tager nemlig på hotel. Jeg har et gavekort liggende med overnatning og morgenmad. Hun har nemlig spurgt til at hun og jeg tog på hotel sammen, og når jeg spurgte, hvad vi så skulle lave, så er svaret at vi skal have en lækker snack og se tv. Det kan jeg godt dyrke. Det er så også der, jeg plejer at få farvet hår og nusset rigtig godt om min krop, så måske vi skulle udnytte det til hendes første makeup lektion. Det vil være stort for hende. Vi har aftalt, at det er ok, at far og søster kommer og spiser morgenmad med os, og måske vi alle går i poolen bagefter. Det skal nok blive godt.

Meget mere en weekend efter mit hoved, selv om jeg bagefter ikke føler, jeg har overvundet noget :-)

3 comments:

  1. Åh, hvor lyder det lækkert og super hyggeligt:) Det er også en weekend lige efter mit hoved så måske vi finder på at efterligne jer. Ha' en dejlig tur:)

    ReplyDelete
  2. Jeg kan klart anbefale det. Jeg ville starte med at finde et hotel I gerne vil bo på og så ringe og høre om de har nogle særlige tilbud, især hvis I er fleksible med datoerne. Et godt fif er f.eks at spørge om I kan få en film med i prisen. Det gør lykke hos børnene. Rigtig god weekend til dig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak og tak for fif - det vil jeg helt sikkert kigge på:)

      Delete