Thursday, October 9, 2014

Nu ved jeg, hvorfor jeg ikke er bedre til at kommentere

Jeg er ikke særlig god til at kommentere og har ofte lidt dårlig samvittighed. Men jeg har for længe siden gjort op med mig selv, at jeg elsker at surfe og læse på nettet, men orker ikke at komme ud i en diskussion. Så primært har jeg begrænset mig til et pip hist og her.

Nå, men så var jeg altså lige på Instagram og så en instagrammer, der var desperat for at få barnet til at sove og eftersøgte ideer. Så pippede jeg, hvad der havde virket for os. Det skulle jeg aldrig have gjort.

Inden jeg havde set mig om var der kommentar til min måde at opdrage og min manglende viden til hvad der var skrevet om i tidligere indlæg på Instagram (så meget for det er billedernes univers). SUK. Jeg ved godt, hun havde søvnunderskud, men alligevel!

Det påvirker mig, og det er en af grundene til at jeg ikke kommenterer. Jeg har masser af meninger, men er ikke nødvendigvis god til at formulere det fantastisk. Og jeg gider slet ikke blive verbalt overfaldet for at fortælle om hvad der virkede for os.

Pas godt på hinanden derude i netverdenen - der er ikke nogen grund til at lave være!


2 comments:

  1. Super godt indlæg:) Nej, ikke alle er glad for ens oprigtige mening selvom de be'r om den. Nu er jeg tekstforfatter på http://blog.multipelsklerose.dk/ MS Bloggen og vi får træning i, hvad man skriver og reaktioner m.m. Det har gjort, at jeg ikke tager det til mig, skulle nogen være uenig med min kommentar eller mit blogindlæg. De kan bare lade være at læse det og kan de ikke lide min kommentar, ja så må de jo lade være med at spørge. Vi er alle forskellige og blogland er lidt som en skoleklasse, hvor der skændes mellem elverne men også er rigtig meget godt:) Internettet er en sjov størrelse og ikke for alle. Ha' en dejlig weekend:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, det varmer. Hvor lyder det bare rigtig godt med træningen og skønt at der bliver passet på jer. Hele humlen i denne sag er nok, at jeg er sur på mig selv over, at jeg lader mig påvirke. Måske jeg skulle kommentere mere, så jeg bliver vant til det :-) Rigtig dejlig weekend til dig.

      Delete