Friday, March 14, 2014

Dyr dag

Jeg plejer at være rigtig god til ikke at shoppe. Virkelig! Jeg går i supermarkeder med min indkøbsseddel og kommer sjældent hjem med noget som helst der ikke stod på listen. Ligeledes har jeg for længst opgivet at dekorere vores hjem. Der er for mange møbler, som min mand bragte med sig, som ikke er min stil, men som er uopslidelig og i forvejen synes jeg, vi har alt for mange ting. Men i dag gik det helt galt.

Først var der den store flotte runde vævede kurv. Den vil være perfekt til hjørnet, hvor vi smider vores vanter, huer og halstørklæder. Så var der et duftlys i superkvalitet, der vil være en perfekt julegave (ja, jeg ved det godt, men jeg er allerede i gang :-)). Det blev også lige til en kasse proteinbarer, som jeg bruger, når jeg har for travlt, for så glemmer jeg at spise. Endelig var der...... TASKEN!

Jeg har ledt og ledt efter en taske og har også været indstillet på, at den godt måtte koste. Men jeg har bare ikke fundet den rigtige og har så fået lidt for mange billige, som bare ikke var den. Men i dag lykkedes det.
 http://www.dkny.com/look/detail/fall13bags146/hudson-leather-small-work-shopper

Et eller andet sted er den lidt bedstemoragtig og konet, men jeg er så vild med læderet. Det er som hanskeskind. Den tror jeg, jeg må eje.


No comments:

Post a Comment