Friday, May 9, 2014

Mor, der er klumper i isen!

Forleden fik jeg muligheden for at gå ud og spise med min store pige, og hun valgte en buffet. Det var som altid hyggeligt at have noget alenetid med hende, og tid til bare at være sammen. Hun gik op for at hente dessert og kom tilbage og fortalte, at isen var ulækker. Der var klumper i. Så måtte jeg jo selv op og kigge og kunne så gå tilbage og fortælle hende, at det var altså jordbær, der var klumperne i jordbærisen. "Jamen, det er ulækkert" udbrød hun.

Jeg syntes altså vi lever ok og spiser ikke alt for meget junk. Men jordbæris med jordbær har vi åbenbart aldrig haft i huset. Selvfølgelig betyder det også noget, at datteren er meget sensitiv, så bær har hun aldrig kunnet spise pga. kernerne. Det samme med agurk og tomater.

Der er mange hensyn, der bliver taget til børnene og hinanden, som bare er en del af vores rutiner og vi glemmer, hvorfor. Det var den ulækre jordbæris med til at minde mig om :-)

No comments:

Post a Comment