Monday, May 5, 2014

Genbrug og Loppemarked - part 3

Jeg troede også, jeg for længst var færdig, men der var mere at fortælle.

I går brugte jeg en stor del af dagen på at gøre vores fund rene og få ryddet op på dem. Det var mere end jeg troede, og heldigvis ikke ret meget, som ikke var gode ting.

Bl.a. var der en del uåbnede ting. Dem søger jeg bevidst, når jeg er på loppemarkeder, for det kan være gode gaver. Bl.a. fandt jeg 3 uåbnede puslespil. De er perfekte gaver til min far, som vintertidsfordriv. Det stod allerede på hans ønskeseddel.

Der var også papirvare og kort, der ikke var pakket ud. Det bliver gave til en tante. (Det er godt at min blog ikke er kendt i familien :-)).

Endelig var der også en del uåbnede børneaktiviteter. De skal nok redde en regnvejrsdag eller to. 

Er det tarveligt at give det væk som gaver. Det synes jeg ikke. Ingen i min omgangskreds mangler noget, så vi er for længst holdt op med at give dyre gaver.  I stedet er det mere opmærksomheder og i så fald synes jeg det er helt ok. Hvem ved, det kan jo også være jeg køber noget nyt sammen med.

I øvrigt legede børnene længe i går med de 1000 papirklips eller mere, som vi også havde med hjem. Når de blev sat i en lang kæde kunne de komme rigtig meget rundt i huset :-)

No comments:

Post a Comment