Friday, September 12, 2014

Fotobog af 3000 fotos.....

Jeg kan lide at fotografere og har holdningen, at hvis jeg tager billeder nok, må der være et godt imellem. Det holder nogenlunde stik og jeg knipser løs. Få børn er så vant til at posere som mine, selv om jeg ellers hader opstillede billeder. Nå, men vores 7 ugers sommerferie blev lige til 3000 billeder.

Dem skal jeg have lavet en fotobog ud af, så i denne uge har jeg sorteret på livet løs og nået helt ned på 600 billeder. Dem er jeg så i gang med at lave om til en bog.

Det er godt nok en lang proces. Jeg er nået 3 uger ind og er på side 50..... Der er stadig mange, mange billeder igen. Måske skulle jeg være lidt mere grov i sorteringen, men mine børn er meget visuelle og elsker at kigge i fotobøgerne. Så jeg vil jo helst have alt med. De synes det er fantastisk, at der er mange billeder af de hunde, vi har hilst på og min mands familie ser vi sjældent, så de skal også helst være der, da det er børnenes måde, at huske dem på. Måske jeg kunne undlade svogerens blomster i haven, men de var altså flotte! Hmnnnn.


2 comments:

  1. Ah, vi tager også rigtig mange billider og vi er ikke så gode til at få dem printet. Vi har lidt fotoboger men burde lave flere:) For det er nu hyggeligt at se billederne i sådan en i stedet for på computeren.God fornøjelse med bogen:)

    ReplyDelete
  2. Især vores børn har glæde af bøgerne...alle to, nu snart 3. Især den hvor jeg sammenlignede dem. Dvs. dåbsbilleder, 1 års billeder, svømmebilleder, osv. side om side. De havde nemlig alt for ofte spurgt til billedet af sig selv, når de så den anden. Den bog tog bare så lang tid at lave. Det virkede nemlig som om at jeg tog billeder hvert minut :-) så der var virkelig mange billeder at kigge igennem.

    ReplyDelete