Wednesday, September 17, 2014

Fotobog på 158 sider

En uge senere og bogen er bestilt. Det trak tænder, men jeg klarede det. Jeg endte på ca. 600 fotos og ja, nok alt for mange, men pyt. Jeg tillod mig bare at bruge løs af siderne. Det gjorde det meget nemmere.

Jeg tror, jeg vil til at kigge mine billedfoldere igennem løbende og sortere billeder fra til fotobøger. Det vil gøre det så meget nemmere, når det så skal være. Det er også sådan et arbejde, der er forholdsvis let at lave, når jeg i forvejen sidder ved min pc og ser tv eller lytter til en bog.

Den store ambition er at gå tilbage i tiden og begynde at lave en bog for hvert år. 2013 vil være den første og den bliver nem. Det viste sig nemlig, da jeg skulle til at lave en fotokalender til bedsterne, at jeg nærmest ikke havde taget fotos i 2013. Det var året, hvor vi ikke rigtig kom hjemmefra og hvis vi gjorde, så var det da vist uden kamera ;-). Så den bog burde ikke blive mere end et par sider.....


No comments:

Post a Comment