Saturday, October 26, 2013

Status efter en måned som blogger...godt og vel

Jeg var ikke sikker på, hvad jeg forventede som blogger, men jeg er nok mest overrasket over, at jeg fortsætter. Allerede nu har jeg glæde ved at vende tilbage til at mindes hvad der optog mig tidligere.

Mest skræmmende har det været, hvor stort brokkehoved jeg er. Det vidste jeg nok godt, men at se det på skrift, var ikke rart. Så det har jeg lovet at gøre noget ved. For mig er det hele bloggeriet værd.

Da jeg startede, havde jeg et hav af emner, jeg godt gad formulere, men som tiden er gået, har jeg fundet, at jeg ikke altid har lige meget på hjerte. Så er det så, det skal overvejes, om jeg begynder at vise dagens outfit eller jeg bare skriver, når det falder mig ind. Det er selvfølgelige det sidste, da denne blog primært er skrevet for mig.

Jeg har været optaget af en opgave denne uge, som kommer i næste indlæg. Men en konkurrence i blogverdenen mindede mig om en gammel drøm og nu har jeg haft muligheden for at arbejde med den. Det har været sjovt, selv om jeg hverken er helt eller halv færdig. Jeg glæder mig til at skrive om det her.

No comments:

Post a Comment