Sunday, April 20, 2014

Minecraft

Mine børn er fuldstændig hooked på Minecraft, som de spiller på pc så meget som muligt.

Jeg synes, det er svært, når ens børn bliver fan af noget, jeg intet forhold har til. Jeg har forsøgt at prøve spillet, men jeg kan slet ikke blive fanget. Vi har overvejet om, de slet ikke må spille spillet, især efter vi fandt ud af, at vores ældste havde fået telefonnummeret til en dreng.....Sproget børnene chatter med er heller ikke altid lige stuerent.

De spiller i vores stue, så vores valg har været at de får lov. Allerhelst ville jeg stadig at de spillede Ludo, men jeg tror på, at jeg nu kan lære dem noget om internettet og sikkerhed, ved at de er online i vi voksnes nærvær. Ligenu har de nemlig stadig en alder, hvor de deler det meste med os.

Det er svært at være forældre. SUK!

No comments:

Post a Comment