Wednesday, April 9, 2014

Multitasking

Indrømmet. Jeg bruger alt for meget tid ved min pc. Virkelig. Det er her jeg skriver min blog, det er her jeg ser alt tv, det er her jeg læser nyheder, det er her jeg hører bøger, osv.

Derfor var det en katastrofe, da min skærm gik i stykker for leden aften. Det tog noget tid at acceptere og endnu længere tid før jeg blev reddet af en gamle skærm, jeg kunne bruge i stedet. Men den er halv størrelse. Lige pludselig kan jeg se, hvor meget jeg multitasker.

I det ene hjørne et eller andet audio, mest film, men måske også radio eller en lydbog. I et andet hjørne et spil af en eller anden art og endelig den anden halvdel til det jeg gør aktivt. Nu kan jeg kun en ting af gangen pga. skærmens størrelse og hold op hvor synes jeg alt går for langsomt. Lige nu skriver jeg med et madprogram i baggrunden. Heldigvis har min mand allerede købt en ny skærm, der er på vej med posten. Kryds fingre for den kommer snart.


Jeg har altid skulle have gang i mange ting på en gang. Inden børn og mand var det ikke ualmindeligt at jeg tilbragte en lørdag aften med radio i baggrunden, tv kørende men mutet mens jeg læste en bog. Min søster er fuldstændig modsat, og jeg tror, vi begge har været lige uforstående over den anden. Jeg fornemmer, vi begge er glade for, vi ikke er den anden :-)









No comments:

Post a Comment