Tuesday, December 23, 2014

Air France på Facebook

Det her skulle egentlig have været et langt indlæg om jul (altså mere end mine sædvanlige 5 linier), men så var det altså lige jeg faldt over Air France på Facebook. De har et online spil, som man kan spille indtil udgangen af året, så hvis I også skal have chancen, så må juleindlægget udgå. Det var nogenlunde ok med redaktøren.

Dette er ikke et sponsoret indlæg.

Air France Spillet - er ikke sikker på linket virker, men spillet er på Air Frances facebook.

Spillet består i, man flyver til forskellige byer rundt i verdenen. Sådan ca. 30 på de fem kontinenter. I hver by er der 3-4 små opgaver man kan løse. Ikke særlig svær, men jeg fik faktisk lært en hel del undervejs. Jeg endte med at bruge en hel aften og sagde gang på gang, at nu sluttede jeg, men så skulle jeg lige lave en opgave mere. Jeg tror, der var 174 små opgaver.

Jeg hyggede mig simpelthen så godt.

I sin tid da jeg lærte min mand at kende, fandt han et spil til pc'en, som kunne spilles af to. Geo et eller andet, men der skulle man netop også rejse rundt. Det her mindede mig om det.

Endelig er der så også en gulerod. Der bliver nemlig udtrukket en vinder, som får to billetter til samtlige fire andre kontinenter.

Nå, lidt jul skal I have





No comments:

Post a Comment