Tuesday, December 30, 2014

Men næste år sker det :-)

2014 var et OK år. Ikke fantastisk godt, men heller ikke dårligt. 2014 bliver året der står tilbage med nogle magiske øjeblikke, som gjorde året fantastisk, men også året, hvor jeg mistede en kær ven.

Jeg har besluttet mig for, at jeg ikke vil have noget nytårsfortsæt, da det bare ender med dårlig samvittighed. Men hvis jeg kigger på, hvad jeg ikke gjorde i år, så er der ting, jeg vil forsøge at gøre bedre.

  • Få flere ting ud af huset. Det kan ikke være rigtig vi stadig har babydyner og Stokkestole, når ingen af delene har været brugt længe

  • Komme i bedre form. Sidste år havde jeg ikke noget brud på foden for første gang i tre år. Så nu er der klar til at jeg kan træne igen, og det ser jeg frem til. 

  • Være sødere ved min mand. Det fortjener han og jeg trænger til at være mindre praktisk. 

  • Være fjollet. Denne jul har mine børn dagligt kommet og spurgt, om vi ikke kunne have puttetid. Så kravler vi alle under den samme dyne og fniser og snakker sammen. Det vil jeg gøre meget mere næste år for tænk hvis de en dag ikke gider mere. 

 Rigtig godt nytår








No comments:

Post a Comment