Thursday, December 18, 2014

Vi juler

Pga. guldbrylluppet så er jeg kommet halsende ind i december. Heldigvis var jeg forudseende og fik skrevet de fleste julekort i november. Vi sender ca. 50 hvert år, så det tager sin tid, men er vigtig for os, da vi finder, at de er med til holde kontakt til venner og familie, som ellers kun er perifere.

Pebernøddedejen er lavet og noget af den er rullet til kugler. De bliver sikkert bagt i weekenden. Julegaverne er næsten klaret og pakket ind. Min mand tog en fridag og pakkede næsten alt ind. Hvis der er noget jeg ikke kan, så er at pakke pænt ind. Det gen findes bare ikke i mig.

I morgen er der skole tamtam, hvor jeg er frivillig, og om aftenen skal jeg mødes med nogle veninder til drinks. I weekenden skal der shoppes det sidste og laves indkøbsseddel for madindkøb til julen.


Stille og roligt bliver det også jul her. Håber, I også nærmer jer julen på en god måde.


No comments:

Post a Comment