Wednesday, February 19, 2014

Sovende børn

Jeg er vild med dem og har altid været.

Jeg har så mange billeder af mine børn der sover, især min yngste, da hun sover tungt og nemt falder i søvn igen. Det er også en af grundene til jeg helst ville sove med vores børn hver nat i modsætning til min mand. At falde i søvn mens jeg kigger på mit barn, der sover og drømmer og studere trækkene er bare fantastisk. Der er gang i den i løbet af dagen, så der er aldrig roen til rigtig at studere og være eftertænksom, så det bliver der taget revance for, når vi har besøg. Det har vi heldigvis tit.

Det er så dobbeltmoralsk for jeg vil helst være fri nogen kigger på mig, når jeg sover. Jeg vil helst leve i en verden, hvor jeg tror jeg er yndig, når jeg sover og ikke snorker, taler i søvne eller savler. For selvfølgelig gør jeg ikke det.... ;-)


1 comment:

  1. ha ha ha nej selvfølgelig gør du ikke det;) Jeg har også mange billeder af mine sovende børn. Tror faktisk det mere startede med, at prinsessepigen sov dårligt de første to år så hver gang hun sov, tog jeg et billede for at minde mig selv om hun da engang imellem sov:)

    ReplyDelete