Friday, April 4, 2014

Farvel Shiseido

Jeg har brugt Shiseidos produkter i årevis. Deres dag- og nattecremer har fungeret perfekt for mig og gør det sådan set stadig. Indrømmet, jeg er ikke speciel trofast og god til rutinerne, men hver gang jeg gør det rigtigt, kan jeg se det virker. Bl.a. har jeg fundet ud af at øjencremen er perfekt til området mellem mine øjenbryn, der om vinteren bliver tør og skæller.

På badeværelset har vi et spejlskab, hvor jeg har mine hudplejeprodukter og makeup. Altså alt det jeg bruger i dagligdagen. Jeg har prøvet at have det andre steder, men så får jeg ikke brugt det, så det skal være i skabet. OG DET KAN SHISEIDO IKKE! For bøtten er limet fast på en fin guldkant, som gør jeg ikke kan lukke skabsdøren. Det vil jeg kunne lukke for ellers er spejlet skævt, og det er indbydende for gæster at kigge i skabet.









Jeg har prøvet, at havde det i soveværelset, men så får jeg det ikke brugt, og jeg nægter at finde en anden bøtte til det. Jeg har derfor indset, at jeg må finde mig en ny serie. Altså bortset fra øjencremen :-) Derfor farvel Shiseido Bio-Performance.

No comments:

Post a Comment