Friday, April 11, 2014

Håndværker i huset

Vi har en dør, som har råd, så en af vores naboer er håndværker og gav en god pris for at ordne det. Dvs. skifte det rådne ud, som så viste sig at blive dyrere end en ny dør. Altså blev projekt råd lige pludselig en ny dør. Nu viser det sig så der er endnu flere problemer.

Jeg hader at have håndværkere i huset. Det lille job, der var til at overskue økonomisk ender altid med at koste en halv arm eller i hvert fald den luksusting, som jeg endelig troede vi havde råd til. Øv altså.

Det kan godt være det er rart med egen have og ingen overboer osv. men nogen gange drømmer jeg mig tilbage til min andelslejlighed på Vesterbro, hvor der aldrig var den slags grimme overraskelser, ingen græsplæne, der skulle klippes og hvor alt var lige uden for døren.

Når andre taler om sommerhuse, så drømmer jeg om at have en lille hybel inde midt i København. Det ville være min perfekte ferie at være lige hvor alting sker. Nå, jeg vil kigge efter flybilletter til Paris :-) God weekend.


No comments:

Post a Comment