Wednesday, April 23, 2014

Venner

Her på mit bord har jeg en lille pose fra Chanel stående. Inde i den er der duften Coco Mademoiselle, som jeg vist ikke har prøvet før. Den har jeg fået af min veninde, som var til et eksklusivt arrangementer, hvor det var goodiebagen. Det er også via hende jeg har et par designer tasker (dog ikke Chanel :-)).

Hendes økonomi er i en anden klasse end min. Det afskygger sig i hendes børns privatskole, hotellerne hun vælger, ferierne og bilmærket. Hun er fit og jeg er fed. Hendes tøj er luksus, og mit er praktisk. Set udefra kan vi ikke være mere forskellige.

Vi har mødt hinanden sent i livet, så forskellene har altid været der og alligevel er vi bedste veninder. Vi er der for hinanden og kan være os selv i hinandens nærvær. Vi har svært ved i dag at huske eller forstå, hvordan venskabet opstod, men ved begge at det er unikt. Vi ved også, at vi har mange af de samme værdier og at vi begge hviler meget i os selv, og vi tror, det er meget medvirkende.

Jeg føler mig meget rig over at have hende i mit liv.

Min søster har sommetider kommenteret at det er en broget flok venner jeg har. Det er skønt med venner med alle mulige uddannelser, erhverv, kærlighedsforhold og boligformer. Der er så meget at lære. Jeg synes, det er fantastisk fordi jeg får så mange forskellige input. Jeg er heldig.

No comments:

Post a Comment