Thursday, June 19, 2014

Sommerferie "mode"

Nej, det er ikke mode som fashion, men mode som computer.

Jeg fornemmer, at min blog bliver meget stille denne sommer, og jeg nægter at have dårlig samvittighed over, at jeg spilder tid med min familie.

Masser er planlagt.

Legoland, museer i København, Molermuseet på Mors og så venne- og familiebesøg i lange baner.

Den større rejse bliver til Paris. Hotwire.com sørgede for billig overnatning og momondo.com gav flybilletter til en ok pris. Der er bestilt guided tur til Eiffeltårnet, primært for at slippe for køen, da billetterne allerede var udsolgt. Jeg glæder mig så meget og meget mere end pigerne, men mest fordi de ikke kan forholde sig til det.

Vigtigst for mig bliver at sidde ude om aftenerne med et glas vin og bare nyde at det er sommer.

Rigtig god sommer til jer derude


No comments:

Post a Comment