Tuesday, October 21, 2014

Der står 2 græskar.....

på vores trappe. De er store og flotte og for en gangs skyld er der også stilk på. Den plejer ellers at mangle, da de nemt falder af, og jeg ikke har held med at finde dem med. Men i år lykkedes det.

Vi har skåret græskar ud de sidste mange år. Vi har haft uhyggelige, sjove og vi har lysdioder i. Vi har malet græskar, ja vi har prøvet lidt af hvert.

MEN I ÅR GIDER JEG IKKE!

Tanken om at bruge en halv time på at gøre klar og finde redskaberne, sikre mig børnene har kortærmede bluser på og så nogenlunde det samme bagefter, kan jeg slet ikke se det sjove i i år. Vi har håndværkere i huset, besøg i en uge godt og vel og får igen håndværkere i huset i slutningen af ugen, og jeg kan mærke, det trækker tænder ud. 

Så hvis børnene ikke insisterer, så gør jeg heller ikke. Og ellers er der altid far ;-)

PS Et godt råd. Smør kanterne i udskæringerne med glycerin eller vaseline og de holder meget længere.






No comments:

Post a Comment