Saturday, October 18, 2014

Julegaver

Yep. Jeg er startet!

Vi har besøg og gæsten ville gerne shoppe. Så jeg var chauffør og endte med at starte med julegaverne. Jeg plejer at være i god tid, men kan godt mærke, at jeg ikke er så organiseret længere, som for få år siden. Sidste år var der stadig gaver at købe i ugen op til jul.

Det bliver der sikkert også i år, men da der er et guldbryllup i december, ved jeg, at december bliver travlt. Jo mere jeg kan klare inden desto bedre.

Jeg fik købt kjole og leggins til datteren og madspecialiteter til manden. Ham er der også en julekalender til. Den første jeg kan mindes, jeg har givet ham. Pigerne får den sædvanlige Kinderæg. Den er et stort hit og så vil jeg godt bruge pengene.

Godt de ikke ved jeg har en blog :-)




No comments:

Post a Comment