Saturday, January 25, 2014

Jeg strejker

Jeg har ondt i maven, er træt og har bare lyst til at være lille og overlade alt til alle andre. Så hvorfor ikke.

Hvorfor skal jeg egentlig spille sej, når vi har en weekend, hvor der udover børnenes sport intet er på programmet bortset fra en håndboldfinale. Så jeg har meldt fra og det er helt ok for min mand. Der er masser af rester i køleskabet, både boller og kage, jeg bagte i går og vejret er lige til at se en film og en mere. Der er absolut ingen grund til at jeg ikke bare kan kravle under dynen med en bog.

Så jeg vil finde resten af den champagne, jeg åbnede i går, (min yndlingsdrik, så når andre åbner vin, åbner jeg champagne), min Sandra Brown roman, der er en ren knaldroman sammenlignet med de sidste bøger jeg har læst og kravle i seng.  Rigtig god weekend derude.


No comments:

Post a Comment