Friday, January 17, 2014

Småprojekter

I denne uge har jeg koncentreret mig om småprojekter. Den slags jeg afskyr, men som fylder meget mere mentalt end tid det tager.

Jeg har stadig et par stykker tilbage. Jeg skal have skiftet pung, for den jeg har er ved at falde fra hinanden. Jeg har allerede en anden, men en helt anden type end den jeg har. Jeg er bare så god til at finde en ting og så holde fast i den. Det kan godt være anstrengende, når brødristeren går i stykker og jeg absolut skal have samme model, som jeg købte for 10 år siden. Sådan er det også med min pung, men jeg har accepteret, at jeg må skifte inden jeg finder en magen til den jeg har. Ellers bliver jeg lige som Hans og Grethe, bare det ikke er krummer men mønter jeg efterlader.

Et andet projekt er seks julestjerner, der ligger lige her foran mig. De er lavet, men mangler en snor. Jeg fik mønstret stjernepapir i julegave og fik lavet dem i denne uge. Nu skal de bare gøres klar til at kunne gemmes sammen med det andet julepynt. Jeg glæder mig til at se dem på træet.

Jeg havde også en pakke, der skulle sendes. Den er også kommet væk. Ligeledes har jeg fået skrevet de emails, som jeg har skubbet væk, men nu er de klaret. Yeahhh.

Det har været så godt at få det ud af verdenen. Nu venter der er weekend, hvor mig og ungerne tager på hotel. Manden er så stresset, så han har valgt, at blive hjemme og få et pusterum. Når man har børn, er det stor luksus at have en weekend i huset helt for sig selv. Det må jeg også snart prøve :-)


No comments:

Post a Comment