Sunday, November 30, 2014

Så bliver her stille

På fredag har mine forældre været gift i 50 år.

Min søster og jeg har knoklet med sang, pynt og gaver længe, og vi glæder os meget til at fejre guldbrudeparret. Det bliver en stor fest og jeg glæder mig meget. Det er med overnatning, så måske jeg også får et ekstra glas vin.

Det er ikke så længe tid siden, jeg blev inviteret til den første 50 års fødselsdag, og nu kommer der mange af dem. Jeg føler stadig, at det ikke har noget med mig at gøre. Derfor kan jeg ikke forholde mig til, at mine forældre har guldbryllup. De ligner slet ikke det, som jeg synes, jeg forbinder med et ældre par og da slet ikke, når de er så tæt på....

Jeg bliver ældre

Nå, men altså bliver her også lidt stille en tid. Bloggen får lov til at pause, men jeg vender tilbage. Min blog er nemlig mit fristed for mine lommefilosofering og brokkerier og hvad jeg ellers finder på.

Hyg jer derude - glæder mig til at vende tilbage.


No comments:

Post a Comment