Wednesday, April 1, 2015

Dødssyg eller bare forkølet!?!?!

Forleden postede en af mine venner denne på Facebook. En mand ligger i sengen, og konen står ved siden af og siger "Du er ikke dødssyg - det er bare en forkølelse".

Den passer bare så godt på min mand og ældste datter. Den yngste er total rå, når hun er syg, mens jeg selv vist er et sted i midten.

Nå, men den ældste har lige været syg og hjemme fra skolen i tre dage. Nøj, hvor er det længe. Meget længe. Og så har hun egentlig været rigtig dygtig og ikke halvt så pyldret, som jeg havde forventet. Men jeg glæder mig til en hel nats søvn, hvor jeg ikke bliver vækket af et grædende barn, der ikke kan sove. Når det sker, er jeg tilbage til tiden med små børn.

Heldigvis er vi alle på benene igen og skal nyde en stille og rolig påske.

Rigtig god påske. 








No comments:

Post a Comment