Wednesday, April 22, 2015

Sukkerfri

Jeg har længe kredset om, at jeg godt ville skære ned på mit sukkerforbrug, men så var der altid lige et eller andet, der kom i vejen. For jeg ved, at det virker bedst for mig med en kold tyrker i starten.

Sidste mandag blev dagen, hvor jeg besluttede mig for, at det var nu. De første par dage var slemme. Jeg følte, jeg kravlede op og ned af væggene, men stod i mod. Til gengæld var det så slet ikke svært i slutningen af ugen.

Helt undgik gjorde jeg ikke, men det var mere et valg. F.eks. vil jeg have lov til at drikke en flaske vin i weekenden, så jeg tror nok, at jeg indtil videre vil give mig selv lov til at skulke en gang i ugen. Men det er fantastisk at slippe for sukkertrangen.

Sangen: Annie Lennox har lavet en sang "Sugar", men den kunne jeg ikke finde på youtube. Så I stedet bliver det denne, hvor hun sparker r..


No comments:

Post a Comment