Tuesday, March 11, 2014

Blog i farver

Jeg har overrasket mig selv med min blog, for jeg troede, at jeg hurtigt ville løbe sur i det. Men måske fordi jeg skriver for mig selv, så hygger jeg mere og mere med den. En gang håber jeg at "give" den til mine døtre, så de kan lære en anden side af deres mor.

Farver er jeg vild med, og vi har orange, gule, grønne, grå og røde vægge i huset, så det har irriteret mig at bloggen var så grå. Men jeg holder fast i, at jeg gerne vil være forholdsvis anonym og ligeledes er jeg meget opmærksom på fotos af mine børn på nettet. Så kunne jeg selvfølgelig tage nogle fotos af mine omgivelser uden mennesker, men det synes jeg er lidt langt ude.

I stedet er løsningen jo lige for. Når min mand en lørdag aften ser en tjubang film, som jeg ved vil ødelægge min nattesøvn, så ender jeg ofte med at sidde og genhøre sange på youtube. Giro 913 og dansktop sange er et hit og jeg kalder konstant på min mand, fordi han lige skal se endnu en kikset video eller sang, jeg ikke burde indrømme, jeg husker. Altså vil jeg fremover forsøge om jeg ikke kan krydre mine indlæg med klip, som om ikke andet får et smil frem hos mig.




No comments:

Post a Comment